De Waardevolle Organisatie Inzicht Scan
Vanuit (gezonde) nieuwsgierigheid, inzicht en bewustwording, wat een mooie foto wordt dat!
Samenwerken AAN Waardevol ondernemen begint met inzicht en bewustwording. Het resultaat van de Waardevolle Organisatie Inzicht Scan is een foto van je organisatie in de vorm van het HBM Waardecreatie Strategiehuis.
Krachtenbundeling inzicht door theorie en praktijk!
Aan de hand van beproefde bedrijfskundige, strategie modellen te samen met de input van de organisatie gaan we het Strategiehuis vullen. Vanwege de Human Being Management filosofie zullen we hierbij ook de kennis en kunde van de medewerkers benutten. Onze kernwaarde (gezonde) nieuwsgierigheid helpt om te komen tot meer inzicht en antwoorden op vragen.
De tandem, klanten en medewerkers, Happy People – Happy Clients!
Waar zitten mijn bestaande klanten, welke product-markt combinaties bieden nog kansen. Hoe tevreden zijn mijn klanten en hoe haal ik feedback op? Hoe tevreden zijn mijn medewerkers en hoe kan ik ze boeien en binden zodat ze ambassadeurs voor mijn organisatie worden. Welk ontwikkelpotentieel zit er bij mijn medewerkers en laat ik nu onbenut? Hoe dring ik mijn verzuim terug. Hoe ga ik om met dagelijkse personeelszaken waar ik in feite geen tijd voor heb.
Waardecreatie voor de toekomst, Happy People – Better Business!
Verspil ik niet teveel tijd in mijn werkprocessen en zijn de doorlooptijden niet te lang. Waar zitten mijn kosten en hoe zit het met mijn werkkapitaal? Weet ik mijn kostprijs en waar zitten mijn marges, ben ik niet te afhankelijk van mijn klanten of juist van mijn leveranciers? Wat is mijn bedrijf waard en wil en kan ik het later wel overdragen aan één van mijn kinderen. Kunnen ze dit en hoe dan? Of wil ik het verkopen op termijn en hoe maak ik het daarvoor zo Waardevol mogelijk?
Ondernemen is niet zorgeloos!
Daarom is Samenwerken AAN Waardevol ondernemen zo belangrijk. Op gepaste momenten zijn we jouw Business Partner of Trusted Advisor en gaan we graag samen op zoek naar antwoorden op de vele vragen en het verbeterpotentieel gericht op Waardecreatie en Werkgeluk.
